O projektu
Razpoke vmesnika II: Metal je v živo izvedena avdio-vizualna kompozicija, v kateri se sinhronizirano zlivajo hitre gibljive slike z ritmičnim prepletom hrupa, nizkih frekvenc in digitalnih klikov. V temi kinodvorane in skozi medsebojno amplifikacijo vizualnega in zvočnega je doživetje kompozicije izredno fizično in potopitveno. Ritmično pulziranje nizkih in visokih frekvenc se zliva z vizualnim gibanjem.
Avdio-vizualna živa kompozicija METAL izhaja iz razumevanja sodobnega sveta kot medsebojnega prepleta digitalnega in analognega, diskretnega in kontinuiranega, človeškega in strojnega (ne-človeškega), za katere v gibanju misli obstaja prostor tudi izven izključujočega polariziranja teh parov. V tem kontekstu se postavlja vprašanje obstojnosti in trdnosti informacije, ki je večinoma digitalizacija analognih fenomenov, a ima hkrati svoje metode samo-preživetja in umrljivosti. Ali je dezintegracija ali razpad v digitalni domeni lahko metafora za smrt in žalost v podobnem smislu kot v analogni? Če v trenutku večje možnosti napak podatki preprosto proizvedejo svojo kopijo in se preselijo drugam, kje se potem shranjujejo emotivna stanja, življenje, dihanje in afektivnost sodobnega bivanja?
Kino dvorana je prostor, kjer se v temi znajdemo sami s podobami. Namesto na izkustvo kina kot enega izmed prvih prostorov teme in projeciranih “gibljvih slik”, se v avdio-vizualnem performansu METAL zanašamo na tisto, kar povnanja kinematično izkušnjo ter jo skuša nadgraditi: v razpoke, kamor posveti luč projektorja, v fragmente grafičnih podob, kjer se med kadri vpisuje računalniška koda in v glasbo, ki video podobe požene v tek.
Razpoke vmesnika II: METAL izhaja iz Prinčičevega predhodnega dela na avdio-vizualnem področju: Razpoke Vmesnika I (Slovenska kinoteka, Ljubljana/SI), Sublimation Revision, z Majo Delak (Linux Audio Conference, Maynooth/IRL; Piksel, Bergen/NOR; LiWoLi, Linz/AT), Schizogram, z Luko Dekleva (Ars Electronica, Linz/AT), FeedForward Cinema, z Luko Dekleva (Netmage, Bologna/IT; EMAF, Osnabrueck/D), Retrospections: Maya Deren (Ljubljana/SI, Dresden/D, Beograd/SRB).
Sodelavci
glasba, video, programiranje: Luka Prinčič
izvršna produkcija: Dare Pejić
Podpora
produkcija: Emanat
koprodukcija/partnerji: Galerija Kapelica, Slovenska kinoteka
finančna podpora: Mestna občina Ljubljana, Ministrstvo za kulturo RS
Napovedi
20.06.2014, Delo, Kaj pripravljajo, Luka Prinčič
23.06.2014, Reporter, Koledar
24.06.2014, MLADINA.si Avdio-vizualni performans Luke Prinčiča
24.06.2014, RTVSLO, Sodobni svet kot preplet digitalnega in analognega
24.06.2014, Dnevnik, Med digitalnim in analognim
24.06.2014, Radio Slovenija 1, Danes zvečer
24.06.2014, Radio Študent, O vmesju med digitalnim in analognim
24.06.2014, TV Slovenija 1, Maruša P. Zdešar, Dogajanje na Kersnikovi
24.12.2014, Primorske novice, Biljana Pavlovič, Domače glasbeno in vizualno brbotanje
30.12.2014, Primorske novice, Biljana Pavlovič, Izis, posvečen Toažu Šalamunu
Povezave
Pretekli dogodki
- , AU, Wien, AT
- , IZIS festival, Odeon, Izola, SI
- , Pritličje, Ljubljana, SI
- , Kiblix, Maribor, SI
- , Slovenska Kinoteka, Ljubljana, Slovenia
- , Galerija Kapelica, Ljubljana, Slovenia