Daniel Veronese: Gledališče za ptice
Gledališče za ptice (Teatro para pájaros) prikazuje skupino šestih ljudi, ki so povezani v splet neobičajnih ljubezenskih razmerij.
Gledališče za ptice (Teatro para pájaros) prikazuje skupino šestih ljudi, ki so povezani v splet neobičajnih ljubezenskih razmerij.
Sedemintrideset let po prvotni objavi (1972) je tudi v slovenski jezik prevedeno temeljno delo pomembnega misleca, umetnostnega teoretika in kritika, Johna Bergerja. Načini gledanja so ob svojem izidu prejeli številne nagrade, med drugimi Guardian Prize for Fiction in Bookers Prize.
Knjiga Neulovljiva telesa je eno ključnih sodobnih del s področja teorije in konceptualizacije telesa, ki pojmovanje telesa premakne v središče filozofskih teorij o subjektu in subjektivnosti.
Skomine – četrta drama Sarah Kane – je zasnovana kot niz poetičnih monologov, ki jih v primerjavi z njenimi prejšnjimi besedili odlikuje jezik, ki vzbuja izrazite vizualne podobe in se napaja v sferi čutnosti.
Knjiga Anatomija gibanja ponuja lahek dostop do osnov anatomije za vse telesne tehnike ter z bogatimi ilustracijami opiše gibalni aparat: več kot 1000 slik, opremljenih s komentarji, prikazuje kosti, sklepe in mišice v neposrednih gibalnih okoliščinah.
V ponekod temačni, toda pogosto iskrivi in vselej dostopni in ganljivi pripovedi Dotik občutka proučuje – z virtuoznim branjem del Henryja Jamesa, Johna L. Austina, Judith Butler, psihologa Silvana Tomkinsa in drugih – raznovrstne oblike čustva.
Plesati modernizem/Uprizarjati politiko je revizijska obravnava evolucije sodobnega plesa, ki se zavzema za njegovo pogosto spregledano politično razsežnost in odpira razmerje sodobnega plesa v razmerju do politike spola, družbenega razreda ter estetike modernizma.
Prevod izbora besedil Lise Nelson in intervjujev z njo v slovenščino smo se odločili izdati v zbirki Prehodi XS. V času njenega večtedenskega bivanja in poučevanja v Ljubljani spomladi 2006 smo s prevodom želeli širši krog ljudi seznaniti z delom Lise Nelson.
Jacques Rancière v knjigi Nevedni učitelj zelo nazorno pokaže, kaj pravzaprav pomeni poučevati in razlagati in kdo se lahko uči, koga je treba poučevati in kaj naj se posameznik, skupina in ne nazadnje družba naučijo.