Irena Tomažin: Taste of Silence
melodije preteklih govorcev in drugačni glasovi, ki jih vpisuje v naše telo sedanjost
melodije preteklih govorcev in drugačni glasovi, ki jih vpisuje v naše telo sedanjost
Irena Tomažin v pogovoru s po-ustvarjalci ljudske pesmi: Bogdana Herman, Damir Imamović, Ljoba Jenče, Katarina Juvančič, Boštjan Narat, Natalka Polovinka, Svetlana Spajić
Surova izrazna neposrednost, šrapnel statike izkopan iz grude nedestiliranega šuma sveta.
Ta glasba se zdi kot časovni stroj s prstom na pulzu dan-današnjega, ki strmi nazaj v industrijsko dobo.
Album poln konkretnih vsebinskih refleksij in nabrejkanega elektra z občasnimi odvodi v trip-hop in IDM vode.
Drugi sočasno, besedilo Jasne Žmak, je nastajalo sočasno v procesu istoimenske predstave Matije Ferlina - ustvarjanje majhne delovne skupnosti, sočasen proces, gib, beseda in jezik.
Poetika sodobnega plesa je v francoščini izšla leta 1997 in kmalu obveljala za ključno delo na polju teorije in filozofije sodobnega plesa.
Razpravi v knjigi Kronotopografije plesa, avtoric Ede Čufer in Katje Praznik, sta nastali na podlagi nekajletnih raziskovanj sodobnega plesa, ki so avtorici povezali v dialoško izmenjavo.
K filozofiji dejanja je nedokončan in nepopolno ohranjen filozofski fragment, ki ga je Mihail M. Bahtin napisal leta 1918, v letih po oktobrski revoluciji, in Nevlju in se posveča novim iskanjem v okvirih obče filozofije in etike.