Laurence Louppe: Poetika sodobnega plesa
Poetika sodobnega plesa je v francoščini izšla leta 1997 in kmalu obveljala za ključno delo na polju teorije in filozofije sodobnega plesa.
Poetika sodobnega plesa je v francoščini izšla leta 1997 in kmalu obveljala za ključno delo na polju teorije in filozofije sodobnega plesa.
Razpravi v knjigi Kronotopografije plesa, avtoric Ede Čufer in Katje Praznik, sta nastali na podlagi nekajletnih raziskovanj sodobnega plesa, ki so avtorici povezali v dialoško izmenjavo.
K filozofiji dejanja je nedokončan in nepopolno ohranjen filozofski fragment, ki ga je Mihail M. Bahtin napisal leta 1918, v letih po oktobrski revoluciji, in Nevlju in se posveča novim iskanjem v okvirih obče filozofije in etike.
Gledališče za ptice (Teatro para pájaros) prikazuje skupino šestih ljudi, ki so povezani v splet neobičajnih ljubezenskih razmerij.
Sedemintrideset let po prvotni objavi (1972) je tudi v slovenski jezik prevedeno temeljno delo pomembnega misleca, umetnostnega teoretika in kritika, Johna Bergerja. Načini gledanja so ob svojem izidu prejeli številne nagrade, med drugimi Guardian Prize for Fiction in Bookers Prize.
Knjiga Neulovljiva telesa je eno ključnih sodobnih del s področja teorije in konceptualizacije telesa, ki pojmovanje telesa premakne v središče filozofskih teorij o subjektu in subjektivnosti.
Skomine – četrta drama Sarah Kane – je zasnovana kot niz poetičnih monologov, ki jih v primerjavi z njenimi prejšnjimi besedili odlikuje jezik, ki vzbuja izrazite vizualne podobe in se napaja v sferi čutnosti.
Knjiga Anatomija gibanja ponuja lahek dostop do osnov anatomije za vse telesne tehnike ter z bogatimi ilustracijami opiše gibalni aparat: več kot 1000 slik, opremljenih s komentarji, prikazuje kosti, sklepe in mišice v neposrednih gibalnih okoliščinah.
V ponekod temačni, toda pogosto iskrivi in vselej dostopni in ganljivi pripovedi Dotik občutka proučuje – z virtuoznim branjem del Henryja Jamesa, Johna L. Austina, Judith Butler, psihologa Silvana Tomkinsa in drugih – raznovrstne oblike čustva.